szombat, május 02, 2009

A Lamia IV.


Valójában ahhoz képest elég gyorsan haladt. Ahhoz képest? Igen,mert hol ez fogyott el, hol az amire nagy szükségem volt a befejezéshez.


Verseny baba 248 <span class=by you.">

Verseny baba 247 <span class=by you.">

Többször is "majdnem" feladtam, de szerencsére van olyan barátnőm, (pedig szintén babás) aki nem hogy hátráltatott,hanem segített. Ez pedig nagyon nagy szó a "babás" világban!!:)
Köszönöm neked Nana!:)
....és nem utolsó sorban ,neked is Pettyem!:)

A <span class=Lamia by you.">
A <span class=Lamia by you.">
A <span class=Lamia by you.">

A Lamia "összeállt" és készen állt a megmérettetésre.....otthoni gyorsan készült képek,mert az idő....egyre csak fogyott és én a nap 24 órájából 27-et fent voltam.

A <span class=Lamia by you.">

A baba nyakába egy cigánylányos medált raktam.:)

<span class=Gypsi medalion by you.">

Már Győrben a babafesztivál helyszínén....

<span class=Lamia, the butterflies and the Zichy Palace in Győr by you.">

A kezet "álcáztam,már csak az illendőség miatt........ is.:)

<span class=Lamia, the butterflies and the Zichy Palace in Győr by you.">

Képek a Zichy palotából.:)

<span class=Lamia, the butterflies and the Zichy Palace in Győr by you.">

Kék harisnyakötő,mert a kék lepkék megkívánták hogy visszaköszönjön még a színük és szerintem így lett teljes az összhang, ami visszafogott és ízléses lett!:)


A <span class=Lamia by you.">

A többi baba között....árválkodva...

<span class=Lamia, the butterflies and the Zichy Palace in Győr by you.">


                                                                                 Sieve



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményed?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...