szombat, május 02, 2009

A Lamia III.


A fejet teljes egészében készre készítettem, a hajat tincsenként ráaplikáltam.


A Lamia by you. 

A Lamia by you.

Persze időközben a füleket is megcsináltam...:)
(amíg el nem felejtettem!:)  )

A Lamia by you.

A fülekbe  karika fülbevalót dugtam.

A Lamia by you.

A fej nagyon jól sikerült.Nem csak szerintem.

A Lamia by you.

Ezután a hajat felkötöttem,mert a testet alakítottam ki.

Ghotic-Lolita doll by you.

A ruhája miatt több üzletet is körbejártam,hogy megtaláljam a megfelelő anyagot,aminek tartása  is van.
A taft mellett maradtam.Azt hiszem jól döntöttem.

Ghotic-Lolita doll by you.

A test kialakítása sem okozott nehézséget, ugyanúgy mint a végtagok és a fej sem!:)

Lábait a divatos csíkos harisnyazokni fedi.

Ghotic-Lolita doll by you.

A baba váza 2mm-es drót,amire más anyagot erősítettem és lassan kialakult a forma, amit elterveztem a "fejemben".Valójában még  mellei is lettek.

Ghotic-Lolita doll by you.

Hát igen, a kéztartás ami által valóban egy pimasz kamasz.


Ghotic-Lolita doll by you.


A Lamia (creepy doll?) by you.

A ruha is tökéletes lett és a baba formája  is.

Verseny baba 255 by you.
Verseny baba 253 by you.  



                                                                                          Sieve



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményed?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...