péntek, május 01, 2009

A Lamia I.

    

A Lamiát  hirtelen jött ötletem alapján készítettem,mivel már nem vol időm két
"figurát"elkészíteni,tehát úgy gondoltam,hogy csak egyet készítek,de az az egy ,az olyan lesz.:)
Először is tanulmányoztam a világhálón a képeket (lásd elöbbi bejegyzés) és fogtam egy hungarocell tojást amit kezdetlegesen a többi titkos mindenfélével kialakítottam úgy hogy a fej megfelelő legyen.


Amikor nagyjából formát nyert és a szemek is jól a helyükön voltak ,elkezdtem megdolgozni a gyúrmát (fimo).Vigyázva ,hogy sima és megfelelően arányos legyen.




Ezután kiégettem, úgy ahogy ezt a gyurmát égetni kell.


Majd a fejhez próbáltam a hajat, hogy hogy is áll neki.Tehát volt egy festetlen  "nyers " fejem
ami még semmit sem mutatott,de én már tudtam ,hogy tökéletes lesz...nekem...:)


A haj valódi emberi haj,Indiából származó, ami olyan padlizsán árnyalatú sötétbarna volt, amíg be nem festettem lilás árnyalatú feketére.:)


Miután a hajszín is megfelelt,elkeztem lecsiszolni a fejet,először dúrvább,majd egészen finom smirgli papírral, majd egy ugyancsak nagyon  finom elektromos Sholl körmös szettel.:)


Végül elértem azt amit eredetileg is szerettem volna.
Fejet félreraktam és következtek a kezek....


Ó, igen....ilyen a keze, ami a versenyen gyönyörű franciacsipkébe lett bugyolálva.Csak én tudtam a gyerekeim és a barátnőim, hogy milyen sebesülése is van.:)


Mivel soha az életben nem tanultam a formázást és emberi alakot sem készíteni,a saját magam kézügyességére hagyatkozhattam csupán és a saját kezeimre amik mindig kéznél voltak és így  láthattam a csukló és az ujjak formáját ,tartását.


A seb az nyilvánvaló, mert sajnos öncsonkítják magukat,a Lollik is .


A körmöket természetesen feketére festettem.



A kezek után kifestettem a fejet preciziós olajfetékkel,ami nem fényes és igazán bőrszerű hatást kelt.


Ezután már csak sminkelnem kellett. Jól sikerült, mert én is sminkelem magam és így nem állt tőlem távol a folyamat.


Az jobb szeménél szintelen műgyantát csorgattam le, hogy könny hatását keltse....mert igen,sír
 A Lamia. (ejtsd Alámia, Alémia)


A szemeket egy új teknikával festettem és árnyaltam.


A szájába pedig piercinget helyeztem,mert az is a divat része.



ALamia profilból....egészen emberi...



Megpróbáltam több szögből is lefotozni,de sajnos a képek nem lettek valami jók.:(






  

Sokat dolgoztam a fejjel  (mert a fejjel kezdtem) és azt gondoltam , ha nem sikerül , akkor nem is folytatom tovább.
De,sikerült,és tovább folytattam.:)
 

                                                                      Sieve

Folyt köv:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményed?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...