péntek, május 01, 2009

Stilus...Lolita,Lolly

A nemrég elkészült babám Lolita ,vagyis Gothic-Lolita stílusban készítettem  és beneveztem a XIII.-ik Nemzetközi Babakiállításra és versenyre.
Nem "őt" szerettem volna,hanem egy kétszemélyes kompozíciót, de idő hiányában csak egy babával tudtam indulni.
Nem volt könnyű az idő szorítása miatt és tényleg az utolsó percekben készült el.
Elötte azaz A Lamia elött valóban csúnya, azaz rémísztő babákat készítettem, de egyszer egy valaki azt állította,hogy csakis csúnyákat tudok készíteni,mert szépet sokkal nehezebb.Azaz ,azért készítek csúnya babákat,mert nem tudok mást....
Tehát az illető szerint csúnya babát ezerszer könnyebb megakotni....
Azt hiszem erre rácáfoltam,mert szerintem egyformán kell a csúnyához is és a széphez is valami kis valami, azt elkészíteni ...ami talán bennem megvan.Talán.

A babám első lett az ő kategóriájában.
Nagyon tartottam a versenytől , mert a sok habos , fehér és színes ruhás , és a játszható és nem játszható babák közül kirítt az "én" Lolitám. Nagyon nem olyan volt mint a többi baba ,ráadásúl feltünő is volt az ö feketeségével.
Nem baba baba,hanem egy fiatal és pimasz kamaszlány, "aki" Gothic-Lolita stílusú ruhába lett bújtatva , ami ugyancsak nem megszokott (legalább is Magyarországon). Az utolsó percig sem tudtam a helyezésem , mivel én is a zsűriben voltam és nem árulhatták el. Valójában nem is akartam tudni...addig.
Néhány kép , csak azért , hogy miért is ezt a stílust választottam.
Legközelebb pedig bemutatom az én "Lolitám" ALamia-t.:)

                                    
                                         
Mielött nekikezdtem volna a babámnak átlapoztam a világhálót, mert ezt az új stílust aminek Japán a "szülöanyja" ismertem,de nem akartam tévedni. Így kicsit megismertem ezt a divatot, ami stíluson belül is több stílust tömörít.Van Gothic,van Dark,van Hello Kittys, van Punk és még kitudja miféle Mangás stilus.Erről azonban többet most nem szeretnék, mert igazán nem vagyok a szakértője.:)
                                               

Ruhakreációk borsos áron,  divatos tervezőktől Japánból.....is.
                                                       




Az utcán is ugyanúgy hordják ezeket a ruhácskákat,mint bárhol napjainkban a farmert.Különböző iparágak nötték ki magukat a divatőrület nyomán.
Már-már életérzésnek mondható,akár a Dark, az EMO,a Punk.
Hát egészségükre!:)


                                                                  Sieve


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményed?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...